woensdag 26 juni 2013

Auto's en zakjes.

Prutsemie heeft de laatste tijd veel interesse in wielen. Ze is dan ook dol op haar fietsje. Niet om op te fietsen, maar om het op zijn zij te leggen en met de wieltjes te spelen.

Een tweede topper hier zijn kleine autootjes. In haar verzameling zit ondertussen een brandweerwagen, een blauwe Renault Clio Gordini, een Mitsubishi en een Citroën C2. Heel tof spelen vind ze dat.

Wij vinden het iets minder om opeens op zo'n wagentje te stappen. Want ineens rij je een eindje verder en breek je bijna je nek.
Verbazend hoe stérk zo'n kleine speelgoedautootjes zijn, want ze overleven zo'n stoten iets beter dan wij.

Op dat rondslingeren moest dus iets gevonden worden.

Ik had nog ergens een restje zwarte velours. Daar vond ik ook nog een zilver lintje bij. De knoopjes zijn zo niet mijn ding, maar het zijn de enige met een gat groot genoeg om het lint door te halen.

Na even wat bijknippen kwam dit onder mijn naaimachine uit:


Nu Prutsemie nog leren wat opruimen betekent. 

Vriend wil er ook zo eentje met het Citroën logo op. Als mijn dutske morgen wat wil slapen 's nachts, heeft hij ook zo'n zakje :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten