zondag 12 mei 2013

Koppig zijn.

In de nieuwe burda zag ik een mooie blouse staan voor mijn dochter.

Dus verdween die Burda in mijn winkelkar en lag dat patroon 's avonds uitgetekend op mijn tafel. Ah zomaarzo ineens.

Toen ging ik eens koppig zijn.

Ik zocht en vond een stofje van Poppy Europe. Het was een katoentje ondanks dat Burda mij dringend verzocht om tricot te gebruiken. Strijkvlieseline had ik nog en zelfs nog enkele blauwe steentjes ter decoratie.

Ziedes oe scoen dat dades!



De blouse is prachtig. Alleen kan Prutsemie er niet in. Het is oftewel armen aan, oftewel over het hoofd. Het is dus effectief de bedoeling dat de stof wat meerekt. En dat vertikt mijn katoentje dus, zoals katoentjes moeten doen.
Oplossing: achterkant opendoen en blinde rits inzetten. Alleen heb ik niet genoeg stof op overschot om dat te doen.
*zucht*

Ik heb wel mijn les geleerd. Als Burda zegt dat 't moet rekken, zal ik rekbare tricot gebruiken.
Amen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten