zaterdag 29 juni 2013

Uki!

Mijn dochter is gek van Uki. Als het even niet meer gaat, neem ik haar op schoot en zet Uki op. Binnen de vijf seconden is ze stil. 

Ik had nog een gele tricot liggen en nog een oud, wit t-shirt dat ik amper gedragen heb wegens niet lang genoeg naar mijn zin en véél te breed. De achterkant kon nog prima dienen voor een projectje raglan t-shirt voor de dochter. Op google vond ik wat afbeeldingen van Uki en ik had nog welgeteld 1 opstrijkblad. Dat leek me een prima combinatie.

Toen ik 't witte voorstuk uit dat tshirt aan het knippen was, had ik al mijn twijfels. Toen ik hem in elkaar stikte, werden die twijfels bewaarheid.  
Ik koop nooit nog een tshirt in de Paprika. Wat een flutkwaliteit tricot is me dat zeg! 'k Geloof dat ik dat t-shirt amper twee keer heb gedragen en nu lebbert dat al volop. Ik dacht dat het te breed was, maar blijkbaar was de tricot van in het begin al uitgerokken.

Mijn voorkant is dus een stuk groter geworden dan ik geknipt heb. Ik hoop maar dat het allemaal wat terug samentrekt na de eerste wasbeurt. Maar ik stel er mijn hoop niet op.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten