vrijdag 19 juli 2013

Te warm om te naaien.

Het ziet ernaar uit dat de zomer eindelijk uit vakantie gekomen is. 29.8° wees de thermometer aan deze middag, in de schaduw... Prutsemie haar plonsbadje staat al even buiten en daar heeft zij al veel plezier aan beleefd. Ik ook, want haar drang om water in het rond te spatten verlicht ook heel even mijn oververhitte benen en voeten.

De zomerkleedjes worden nu optimaal gebruikt maar vliegen uit van zodra het middag wordt. Té warm, dan wil ze gewoon een simpele romper aan. Zonder mouwen of lastige knoopjes op de rug.

Ook voor mij is het te warm. Ik loop te suffen van de middag tot de avond. 's Ochtends gaat het nog net, maar na 13u hoef je mij niet veel meer te vragen, het lijkt alsof mijn hersens zich dan al in slaapmodus hebben begeven. Naaien komt er dus niet van momenteel.

Strijken ook niet.

Alleen dit nog even:


Vergeef me de slechte kwaliteit foto, 't is voor één keertje met de gsm genomen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten