maandag 1 juli 2013

Uki 2!

Prutsemie is gek op haar T-shirt met Uki. De eerste keer dat ik het aan haar liet zien, keek ze met zo'n blik van "enwasdanuweer" oftewel "datinteresseertmijNIET.".

 En toen...

Toen zag ze Uki erop staan en kreeg ik de grootste glimlach ooit!

Pretlichtjes in de ogen,                                                                     
Graaiende vingertjes,                                
Stampende voetjes.


Het T-shirt kreeg een knuffel en er werd nog wat mee gezwaaid, voor ik het haar mocht aandoen.

Ondertussen is het shirt ook al eens gewassen. De tricot blijkt meer en meer te gaan lebberen. Het resultaat is nu dat ik langs voor bijna een kleedje heb en langs achter een T-shirt.
Ook de opstrijktekening is al gebarsten hierdoor, terwijl bij de andere T-shirts die nog in prima staat is.

Jammer, maar het zij zo.

Ik wacht nog even tot de grote soldenmassa gepasseerd is in Leuven en dan ga ik bij Pauli's een metertje of twee witte tricot halen. En terwijl eens piepen of er geen plezant couponneke tussen ligt. Of een tof stofke in de afprijshoek.

En oh ja, ook dit nog: macramékoord, witte paspel, paarse en witte Gütermann katoenen draad, en boordstof met streepjes moesten ze er hebben.

En wanneer komt die nieuwe Ottobre nu uit?!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten