vrijdag 9 augustus 2013

Stiekeme kadootjes.

Ergens begin 2013 trakteerde ik Tine op een stiekem kadootje. Ik vond dat welverdiend na al de hulp die ik van haar en haar echtgenoot gekregen had tevoren. Ze vond het kadootje tof en de timing was nog beter. Dat vond ik best fijn, want ik zie kadootjes-van-mij-krijgende-mensen graag gelukkig. Daar werd ik namelijk ook weer helemaal happy van.

Vrijdag trok ik de brievenbus open en vond ik daar een hele grote envelop, geadresseerd aan Prutsemie, mijn dochter. Ik zuchtte en verwachte me aan weer een waslijst afspraken in het ziekenhuis voor weer een resem onderzoeken die kinderneurologie nodig achtten. Groot was dan ook mijn verbazing en nog groter mijn glimlach toen ik een paar T-shirts met mooie borduursels en een kaartje uit de envelop trok. Van haar, voor mijn dochter, om me te bedanken voor het eerste stiekeme kadootje. Ik werd er helemaal warm van.

Prutsemie kwam kijken, zag dat er een mooi groen t-shirt tussen zat met een borduursel waar ze helemaal weg van was, greep dat en poepschuifde er de ganse dag mee rond. Ze liet het nog net los voor ze in bad ging.

Prutsemie gelukkig, ik gelukkig en ik denk Tine ook wel een beetje :)




1 opmerking: