zondag 25 augustus 2013

Van een halve naar een hele.

Toen ik het eerste winterkleedje maakte, merkte ik dat de stof nét iets te kort was. Niet veel, maar een vijftal centimeter. Ik dacht dat de coupon net iets kleiner was dan vermeld op het kaartje. 

Met een stofje van Yeppoyoke maakte ik datzelfde model winterkleedje. 

Er komen nog houten knoopjes aan, maar die moet ik nog eens zien te vinden.


Dat stofje was net een halve meter lang. En raad eens... Ik kwam net een vijftal centimeter te kort. Ook dit kleedje is dus net iets korter dan verwacht. 

Vandaag vond ik een mooi patroontje in de Ottobre 6/2008 voor een winterbloesje. Bij het eerste deel van het patroon merkte ik het al: ik had een vijftal cm en een mouw te kort. 

Morgen maar weer naar Pauli's achter stof. Een metertje deze keer in plaats van een halve meter. 

Prutsemie wordt groot. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten